Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2025

Розмір шрифту: 
АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОБ’ЄКТІВ
Владислав Русланович Павленко

Остання редакція: 21-04-2025

Тези доповіді


Актуальність створення платформи-сервісу для надання послуг цифрової дистрибуції ігор/книг/фільмів обумовлена тим, що у сучасну епоху цифрових технологій споживання медіа-контенту стрімко зростає, охоплюючи різні його форми – відео, книги, ігри, аудіо тощо. Попри велику кількість існуючих платформ, більшість із них спеціалізуються на вузьких категоріях контенту (наприклад, лише фільми або лише ігри), не забезпечуючи єдиного середовища для універсального цифрового споживання.

Об’єктом дослідження є цифрова інформаційна система для мультиплатформеного розповсюдження ігор, книг і фільмів через єдиний онлайн-сервіс.

Предметом дослідження є моделі взаємодії між користувачами, видавцями, адміністрацією та аналітичними модулями системи, а також методи опису функціональних вимог, побудови сценаріїв використання та моделювання бізнес-процесів для стартап-проєкту.

Метою курсової роботи є створення концепції універсальної мультимедійної платформи для цифрової дистрибуції, формалізація її основних функціональних компонентів, моделювання ключових взаємодій за допомогою user story, use case та побудова бізнес-процесів за стандартом BPMN.