Остання редакція: 17-04-2025
Тези доповіді
Освітня сфера переживає значні трансформації під впливом новітніх цифрових технологій. Зокрема, поява Web 3.0 відкриває нові можливості для переосмислення традиційних підходів до навчання та управління знаннями. Web 3.0, що базується на децентралізації, штучному інтелекті та блокчейні, пропонує інноваційні рішення для персоналізації навчального процесу, забезпечення прозорості та безпеки даних, а також створення глобальних освітніх спільнот. У цій статті розглядаються моделі та методи адаптації освітнього процесу до умов Web 3.0, аналізуються переваги впровадження цих технологій, а також окреслюються перспективи подальшого розвитку освіти в цифрову епоху. [1] Web 3.0, або "семантичний веб", характеризується децентралізацією, інтеграцією штучного інтелекту та використанням блокчейн-технологій. У контексті освіти це означає перехід від централізованих систем до децентралізованих платформ, де користувачі мають більше контролю над своїми даними та навчальним процесом. Блокчейн забезпечує прозорість та незмінність академічних записів, дозволяючи студентам володіти та контролювати свої досягнення. Штучний інтелект сприяє створенню адаптивних навчальних систем, які підлаштовуються під індивідуальні потреби кожного учня.