Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2025

Розмір шрифту: 
Програмна система процедурної параметричної генераціх віртуальних локацій для гри в жанрі платформер
Дмитро Володимирович Ольшанський

Остання редакція: 21-04-2025

Тези доповіді


У роботі розглянуто процес розробки плагіна для Unity Editor, призначеного для процедурної генерації 2D-локацій у грі жанру платформер з використанням алгоритму random walk. Актуальність дослідження зумовлена потребою в автоматизованих інструментах створення рівнів, особливо в умовах обмежених ресурсів інді-розробників. Метою роботи є створення параметричного редакторського інструменту, що дозволяє гнучко керувати процесом генерації та візуалізувати результат безпосередньо в середовищі Unity. Дослідження проводилося в Unity 6 із використанням C# та класичного API EditorWindow у поєднанні з GUILayout, Tilemap та ScriptableObject. Реалізовано підтримку зміни параметрів генерації, збереження шаблонів, візуалізацію без запуску гри, а також можливість подальшого розширення. У результаті створено стабільний і масштабований плагін, що забезпечує швидке створення унікальних ігрових локацій, з можливістю адаптації до інших жанрів і потенціалом інтеграції з новими технологіями Unity.