Інтернет-конференції НУБіП України, Теоретичні та прикладні аспекти розробки комп’ютерних систем '2019

Розмір шрифту: 
ЩО ТАКЕ СИСТЕМИ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ В МАЛОМУ ТА СЕРЕДНБОМУ БІЗНЕСІ
Роман Коник

Остання редакція: 04-04-2019

Тези доповіді


На сьогоднішній день автоматизація різних процесів вже стала звичайним явищем. Сьогодні уявити собі складський або бухгалтерський облік без застосування спеціального ПЗ вже не можливо, спеціальні програми для оформлення та відправки замовлень в офіс вже можуть відбуватися за допомогою  планшета або мобільного телефону, інформація з сайту вже приходить в вигляді готових до обробки документів. Звичайно це допомагає економити час, ресурси. Припустимо, що є один клієнт, все здається дуже простим, йому потрібно зателефонувати і нагадати, згодити, вислати, оплатити, щось підписати і все, згода в кармані, проблема виникає тоді, коли клієнтів стає 20, 50 і більше, збільшується асортимент, появляється декілька менеджерів по продажу.