Інтернет-конференції НУБіП України, Теоретичні та прикладні аспекти розробки комп’ютерних систем '2019

Розмір шрифту: 
Інтелектуальна система аналізу сервісів на основі реляційних баз даних
Олександр Борисович Дарчук

Остання редакція: 02-04-2019

Тези доповіді


Метою даної роботи адаптування OLAP-технологій для аналізу корпоративних даних в середовищі bpm’online (ефективність роботи call-центру, оптимізації маркетингу і покращення рівня обслуговування клієнтів)​.

Актуальність дослідження: однією з найактуальніших задач, що стоять перед компаніями є перетворення розрізнених даних в структуровану інформацію, описану в економічних термінах, що дозволяє забезпечити керівництво необхідними показниками, які характеризують якість процесу виробництва компанії і дає змогу приймати обґрунтовані управлінські рішення. Впровадження технологій багатовимірного аналізу даних дасть змогу змінити обмеження на кількість і тип аналізованої інформації, що дозволить корпоративним спеціалістам виявляти тенденції чи проблеми для своєчасного формування управлінських рішень.