Секції конференції
Е-середовище та кіберпростір
- Формування електронного середовища університету
- Використання е-середовища у освітньому процесі
- Оцінювання якості е-середовища
- Об'єднання е-середовищ університетів у освітній кіберпростір
- Кіберпростір як середовище формування фахівця
Керівники
- Максим Мокрієв, Факультет інформаційних технологій
Open Submissions |
Peer Reviewed |
Проектування та використання е-навчальних ресурсів і сервісів в університетах
- Компетентності викладачів з розробки та використання е-навчальних ресурсів і сервісів
- Методика використання е-ресурсів і сервісів в освітньому процесі
- Навчальні стилі студентів
- Мультимедіа ресурси
- MOOCs - методологія проектування та використання
- Проектування та використання навчальних відео
Керівники
- Андрій Миколайович Гуржій, академік Національної академії педагогічних наук України
Open Submissions |
Peer Reviewed |
Технології е-навчання
- Педагогічні технології: конструктивізм і коннективіз
- Методи навчання: проблемне навчання; проектне навчання; комбіноване (змішане) навчання; навчання на основі компетенцій
- Збалансування теорії і практики в розробці навчальних планів
- Забезпечення якості електронного навчання
- Електронне навчання як інструмент розвитку ключових компетенцій у студентів
- Навички викладачів у сфері ІКТ та електронного навчання
- Моделювання систем в електронному навчанні
Керівники
- Олена Геронтіївна Кузьмінська, Факультет інформаційних технологій
Open Submissions |
Peer Reviewed |
Комунікація та колаборація з бізнес-середовищем
- Дуальна освіта
- Організація виробничих та навчальних практик студентів
- Практичне навчання
- Інноваційне навчання
- Краудфандинг
- Стартапшколи
- Бізнес-інкубатори
Керівники
- Олена Григорівна Глазунова, Факультет інформаційних технологій
Open Submissions |
Peer Reviewed |
STEM-освіта та інтернет речей у природничих університетах
- STEM в освіті і науково-технічній сфері
- Комп’ютерна підтримка природничо-наукової освіти
- Інтернет речей у природничій галузі
- Безпека пристроїв інтернету речей
- Тенденції розвитку smart-city
- STEM-іграшки з області інженерії та конструювання
- Використання кейс-уроків у процесі впровадження STEM-освіти
- Технофілія та технофобія
- Виховання творчої особистості, розвитку креативного мислення і прихованих здібностей
Керівники
- Дмитро Касаткін, Національний університет біоресурсів і природокористуваня України, факультет інформаційних технологій, кафедра комп’ютерних систем і мереж
Open Submissions |
Peer Reviewed |