Секції конференції

Е-середовище та кіберпростір

  • Формування електронного середовища університету
  • Використання е-середовища у освітньому процесі
  • Оцінювання якості е-середовища
  • Об'єднання е-середовищ університетів у освітній кіберпростір
  • Кіберпростір як середовище формування фахівця

Керівники
  • Максим Володимирович Мокрієв, Факультет інформаційних технологій
Вибрано Open Submissions Вибрано Peer Reviewed

Проектування та використання е-навчальних ресурсів і сервісів в університетах

  • Компетентності викладачів з розробки та використання е-навчальних ресурсів і сервісів
  • Методика використання е-ресурсів і сервісів в освітньому процесі
  • Навчальні стилі студентів
  • Мультимедіа ресурси
  • MOOCs - методологія проектування та використання
  • Проектування та використання навчальних відео

Керівники
  • Андрій Миколайович Гуржій, академік Національної академії педагогічних наук України
Вибрано Open Submissions Вибрано Peer Reviewed

Технології е-навчання

  • Педагогічні технології: конструктивізм і коннективіз
  • Методи навчання: проблемне навчання; проектне навчання; комбіноване (змішане) навчання; навчання на основі компетенцій
  • Збалансування теорії і практики в розробці навчальних планів
  • Забезпечення якості електронного навчання
  • Електронне навчання як інструмент розвитку ключових компетенцій у студентів
  • Навички викладачів у сфері ІКТ та електронного навчання
  • Моделювання систем в електронному навчанні

Керівники
  • Олена Геронтіївна Кузьмінська, Факультет інформаційних технологій
Вибрано Open Submissions Вибрано Peer Reviewed

Комунікація та колаборація з бізнес-середовищем

  • Дуальна освіта
  • Організація виробничих та навчальних практик студентів
  • Практичне навчання
  • Інноваційне навчання
  • Краудфандинг
  • Стартапшколи
  • Бізнес-інкубатори

Керівники
  • Олена Григорівна Глазунова, Факультет інформаційних технологій
Вибрано Open Submissions Вибрано Peer Reviewed

STEM-освіта та інтернет речей у природничих університетах

  • STEM в освіті і науково-технічній сфері
  • Комп’ютерна підтримка природничо-наукової освіти
  • Інтернет речей у природничій галузі
  • Безпека пристроїв інтернету речей
  • Тенденції розвитку smart-city
  • STEM-іграшки з області інженерії та конструювання
  • Використання кейс-уроків у процесі впровадження STEM-освіти
  • Технофілія та технофобія
  • Виховання творчої особистості, розвитку креативного мислення і прихованих здібностей

Керівники
  • Дмитро Касаткін, Національний університет біоресурсів і природокористуваня України, факультет інформаційних технологій, кафедра комп’ютерних систем і мереж
Вибрано Open Submissions Вибрано Peer Reviewed