Розмір шрифту:
СИМУЛЯЦІЯ ПОСАДКИ РОСЛИН У 2-Д ІГРОВИХ ПРОЄКТАХ
Остання редакція: 21-04-2024
Тези доповіді
У тезах розглядається роль відеоігор у розвитку розважальної індустрії та культури, зокрема зосереджуючись на аграрній складовій в іграх. Вона порівнює аркадний та симуляторний стилі підходу до посадки рослин, догляду за ними та збору врожаю. Описано причини обрання аркадного стилю для втілення аграрної складової у своїй бакалаврській роботі. Робота розглядає загальний сценарій реалізації, включаючи використання тайлмапу для обмеження дій гравця та механізми взаємодії з рослинами, включаючи посадку, догляд та збір врожаю. Крім того, гравець має можливість розвивати свою ферму шляхом купівлі більшого насіння та посадки більше рослин.