Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2024

Розмір шрифту: 
СИМУЛЯЦІЯ ПОСАДКИ РОСЛИН У 2-Д ІГРОВИХ ПРОЄКТАХ
Сергій Олексійович Земов

Остання редакція: 21-04-2024

Тези доповіді


У тезах розглядається роль відеоігор у розвитку розважальної індустрії та культури, зокрема зосереджуючись на аграрній складовій в іграх. Вона порівнює аркадний та симуляторний стилі підходу до посадки рослин, догляду за ними та збору врожаю. Описано причини обрання аркадного стилю для втілення аграрної складової у своїй бакалаврській роботі. Робота розглядає загальний сценарій реалізації, включаючи використання тайлмапу для обмеження дій гравця та механізми взаємодії з рослинами, включаючи посадку, догляд та збір врожаю. Крім того, гравець має можливість розвивати свою ферму шляхом купівлі більшого насіння та посадки більше рослин.