Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2024

Розмір шрифту: 
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ОПТИМІЗАЦІЇ ІГРОВОГО ПРОЦЕСУ НА ПЛАТФОРМІ UNITY
Maksym Vasilievich Prevor

Остання редакція: 21-04-2024

Тези доповіді


Превор М. В., науковий керівник Сватко В.В.

 

Розробка ігор - це надзвичайно складний та багатогранний процес, що вимагає ретельного планування, оптимізації ресурсів та розуміння цільової аудиторії. Одним із ключових аспектів будь-якої успішної гри є забезпечення оптимального ігрового процесу, який захопить та утримає увагу гравців різних вікових, соціальних категорій. У цьому контексті інтелектуальні системи оптимізації ігрового процесу стають все більш актуальними, оскільки вони дозволяють адаптувати ігровий досвід до індивідуальних потреб користувачів.

Мета досліджень – визначення можливостей системи оптимізації ігрового процесу та її місце в життєвому циклу розвитку гри. Дослідження проводилось методом розробки мобільної гри та використання в ній різних інтелектуальних рішень для системи оптимізації.

Всім відомо, що розробка гри складається із трьох основних етапів: Pre-Production, Production, Post-Production [1]. Кожен із цих етапів містить в собі всі важливі складові успішної розробки гри.