Остання редакція: 21-04-2024
Тези доповіді
Превор М. В., науковий керівник Сватко В.В.
Розробка ігор - це надзвичайно складний та багатогранний процес, що вимагає ретельного планування, оптимізації ресурсів та розуміння цільової аудиторії. Одним із ключових аспектів будь-якої успішної гри є забезпечення оптимального ігрового процесу, який захопить та утримає увагу гравців різних вікових, соціальних категорій. У цьому контексті інтелектуальні системи оптимізації ігрового процесу стають все більш актуальними, оскільки вони дозволяють адаптувати ігровий досвід до індивідуальних потреб користувачів.
Мета досліджень – визначення можливостей системи оптимізації ігрового процесу та її місце в життєвому циклу розвитку гри. Дослідження проводилось методом розробки мобільної гри та використання в ній різних інтелектуальних рішень для системи оптимізації.
Всім відомо, що розробка гри складається із трьох основних етапів: Pre-Production, Production, Post-Production [1]. Кожен із цих етапів містить в собі всі важливі складові успішної розробки гри.