Інтернет-конференції НУБіП України, ГЛОБАЛЬНІ ТА РЕГІОНАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВІ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННІ ’2020

Розмір шрифту: 
Цифрова трансформація економіки: виклики для сучасної цифрової освіти
Олена Григорівна Глазунова, Таїсія Петрівна Саяпіна, Сергій Петрович Петрович Саяпін

Остання редакція: 13-05-2020

Тези доповіді


Світова економіка трансформується завдяки швидкій еволюції та зростанню використання інформаційно-комунікаційних технологій.

У тезах проаналізовано процеси діджиталізації економіки, які переважно зосереджені на "оцифровці" та "цифровій трансформації" традиційних секторів, але має місце поява нових секторів з цифровою підтримкою. Запропоновані рівні компонентної структури цифрової економіки: базовий - інформаційно-комп’ютерні  технології та телекомунікації; секторальний - сектори цифрових та інформаційних технологій, які виробляють ключові продукти чи послуги, які покладаються на основні цифрові технології та платформи;. галузевий – цифровізація класичних галузей економіки та їх складових.

Проаналізовані причини швидкого розвитку цифрової економіки, серед яких швидка цифровізація даних та створення абсолютно нового «ланцюжка вартості даних», в результаті чого створюється цифровий інтелект з його цінністю та наступною капіталізацією. Іншою причиною розвитку цифрової економіки є повсюдне використання цифрових платформ, які є базою для створення цінностей на основі даних.

Всі ці трансформаційні процеси впливають на освіту. Зміст, методи та форми навчання майбутнього економіста постали перед новими викликами, повязанаими з цифровізацією економічних процесів.

Ключові слова


цифрова економіка; цифрова трансформація; цифрові дані; цифрова платформа; цифровий інтелект; цифрові компетенції; цифрова освіта

Повний текст: PDF