Прикладні інформаційні системи: сучасні методи та засоби розробки
| Методи оптимізації ігрового ПЗ засобами Unity | |
| Максим Костянтинович Глуховський |
| ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE “КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ” | |
| Вікторія Миколаївна Смолій, Костянтин Дмитрович Геков |
| ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПОРТАЛУ MOODLE ЗА ДОПОМОГОЮ AMAZON WEB SERVICES | |
| Андрій Глазунов |
| ІНТЕГРАЦІЯ AI-РІШЕНЬ У СИСТЕМУ MOODLE ДЛЯ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ТИПІВ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ СТУДЕНТАМИ | |
| Анна Гавриленко |
| ЯК ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ СПОСІБ РОБОТИ В СУЧАСНИХ КОМПАНІЯХ | |
| Анатолій Вікторович Грищенко, Валентина Григорівна Собко |
Засоби сприяння кібербезпеці на апаратному та програмному рівнях
| ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ КРИПТОСТІЙКОСТІ КОРИСТУВАЦЬКОЇ ХЕШ-ФУНКЦІЇ ДЛЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ | |
| Станіслав Анатолійович Панасенко, Богдан Вадимович Гребенюк, Іван Олегович Івченко |
| Методи автентифікації та їх переваги і недоліки; Authentication methods and their advantages and disadvantages | |
| Сергій Олександрович Герасименко |
Комп'ютерні системи: Інтернет речей, вбудовані системи, архітектурні платформи
| Дослідження та розробка системи розпізнавання об'єктів на ділянках автошляху за допомогою оглядових камер відеоспостережень | |
| Микола Анатолійович Гусак |
| Інтеграція великих даних у технологію Інтернету речей | |
| Микита Найдьонов, Світлана Грушко, Наталія Куликовська, Артур Тіменко |
Наука про дані: технології OLTP і OLAP, машинне навчання, методи штучного інтелекту
| Аналітична система дистанційного управління діяльністю фінансової установи | |
| Ярослав Гордій |
| Дорадча система керівника агрофірми | |
| Олександр Васильович Гончарук |
| ЕКСПЕРТНА СИСТЕМА ОЦІНКИ СЕЛЕКЦІЙНОЇ ЦІННОСТІ МОЛОЧНОЇ ХУДОБИ | |
| Михайло Андрійович Матвєєв, Белла Львівна Голуб |
| ПІДСИСТЕМА АНАЛІЗУ ДАНИХ В ІГРОВОМУ ДОДАТКУ НА ДВИГУНІ UNITY ДЛЯ ПЛАТФОРМИ АНДРОІД | |
| о Олексійович Гасюк |
| СИСТЕМА ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА | |
| Матвій Олексійович Горбач |
| Методи оптимізації ігрового ПЗ засобами Unity | |
| Максим Костянтинович Глуховський |
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.