Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2024

Розмір шрифту: 
ПРОГРАМНА СИСТЕМА ПРОЦЕДУРНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ ІГРОВИХ СВІТІВ
Євген Сергійович Рогожин

Остання редакція: 21-04-2024

Тези доповіді


Завдяки процедурній генерації ігрові світи можуть створюватися автоматично, безперервно і унікально кожен раз, коли гравець починає нову гру. Це дозволяє створювати безмежні, різноманітні та непередбачувані ігрові всесвіти.

Процедурна генерація дозволяє зменшити час та витрати на розробку ігрових світів, оскільки вони генеруються автоматично за допомогою алгоритмів.

Завдяки процедурно створеній унікальності ігрових світів, гравці можуть бути втягнуті в динамічне та непередбачуване оточення, де кожна нова ігрова сесія стає унікальним випробуванням їх навичок та стратегій.

Процедурна генерація дозволяє уникнути монотонності та однообразності в ігрових світах, оскільки кожен елемент може бути згенерований з різною геометрією, текстурою, розміщенням тощо.