Остання редакція: 21-04-2024
Тези доповіді
У даній роботі було поставлено завдання із розробки системи прокладання туристичного маршруту. Популяризація туризму є важливою для розвитку економіки та культурного обміну. Це сприяє залученню іноземних туристів, створює робочі місця та сприяє збереженню історичної та природної спадщини. Зокрема, розширення туристичної інфраструктури та активна реклама сприяють підвищенню привабливості регіону для туристів.
Одним із способів вирішення даної проблеми є спроба надати туристам платформу, яка генерує персоналізовані туристичні маршрути для користувачів. Це може стати потужним інструментом для популяризації туризму в різних напрямках.
Складання маршрутів на основі індивідуальних уподобань, інтересів та стилів подорожей може покращити користувацький досвід та заохотити дослідження нових напрямків. Маршрути можуть розкривати та підкреслювати менш відомі пам'ятки, надавати нетривіальні враження, відкриваючи місцеві культурні скарби, заохочуючи туристів виходити за межі традиційних туристичних маршрутів.
У звичайних навігаторах, як от Google Maps, алгоритм знаходить найоптимальніший та найшвидший шлях між точками, які визначає користувач. Розроблювальна система, на відміну від усталених навігаторів, буде прокладати маршрут із тими ж зупинками, що визначає користувач, проте між ними шлях наповнюватиметься додатковими. Визначені алгоритмом додаткові зупинки є туристичними, цікавими для користувача місцями, наприклад: історична памʼятка, музей, парк, архітектурні та мистецькі памʼятки, локальні заклади харчування.
Система надаватиме користувачу можливість обирати тривалість для маршруту. Таким чином алгоритм наповнюватиме маршрут зупинками, допоки він не відповідатиме бажанню користувача. Це дозволить зазвичай короткі маршрути робити довшими та цікавішими навіть для місцевих жителів.
Навколо такої системи може бути створено динамічну спільноту, де користувачі зможуть ділитися своїм досвідом, відгуками та рекомендаціями, створюючи цінне джерело інформації та сприяючи соціальному спілкуванню.
Для цієї цілі користувачам буде дана можливість публікувати свої створені маршрути, навіть якщо вони були створенні без залучення алгоритму. Це також дозволить співпрацювати з туристичними блогерами та лідерами думок, щоб продемонструвати можливості платформи та просувати створений користувачами контент, використовуючи їхні охоплення та авторитет для залучення нових користувачів.
Використовуючи дані користувачів, можна отримати уявлення про туристичні тенденції, уподобання та поведінку, що дозволятиме вдосконалювати платформу та цільові маркетингові стратегії. Аналіз даних про туристичні маршрути дозволяє вдосконалювати сервіс, пристосовувати його під вимоги користувачів та пропонувати більш персоналізовані та цікаві маршрути. Крім того, ця аналітика може служити джерелом цінної інформації для туристичних організацій та владних структур для прийняття стратегічних рішень щодо подальшого розвитку туристичного напрямку.
На основі такого аналізу області дослідження було сформовано мету дослідження – розробка платформи, котра генеруватиме персоналізовані туристичні маршрути. Після цього було сформовано use case діаграму (рисунок 1), де були визначені функціонал котрий доступний для користувача та дані, із котрими зможе працювати аналітик.