Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2023

Розмір шрифту: 
Основні компоненти інтерактивної системи для відео гри на основі Unreal Engine
Денис Ігорович Маціон

Остання редакція: 24-04-2023

Тези доповіді


Основною задачею в контексті випускної дипломної роботи було поставлено   – інтеграція твору художньої літератури та інтерактивного застосунку, гри, візуальної новели.

Відповідно до поставленої задачі було обрано розробку гри, сфокусованої на сюжеті, і водночас достатньо захопливої за рахунок додаткових механік та інтерактивності. Також, для захоплення уваги гравця, слугують звуки музики та ілюстрації, що супроводжують текст.

У підсумку, ця система є сумою зусиль по кільком напрямкам - не тільки проектування і розробка самої системи, але значну кількість часу і уваги було приділено сюжету і його інтеграції з ігровими елементами, забезпеченню суцільності та збалансованої прогресії.

В подальшому результати та процес будуть представлені в дипломній роботі. Проект буде розроблюватись надалі, допоки він не набуде належного стану для комерційної презентації.