Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2023

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ HOUDINI ДЛЯ РОЗРОБКИ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ В ІГРАХ: ПІДХОДИ, ТЕХНІКИ ТА ПЕРЕВАГИ
Денис Васильович Яценко

Остання редакція: 23-04-2023

Тези доповіді


Houdini є потужним інструментом для створення візуальних ефектів (VFX) у різних галузях, включаючи ігрову індустрію.  Я працюю з Houdini HDA (Houdini Digital Assets) для створення візуальних ефектів в іграх, це дозволяє мені швидко і ефективно реалізувати творчі ідеї. Ось деякі приклади використання Houdini HDA в моїх проектах:

  • Процедурний підхід: Houdini відомий своїми процедурними методами, які дозволяють розробникам створювати візуальні ефекти, які можуть бути легко модифіковані та адаптовані до різних сценаріїв гри. Це забезпечує гнучкість, ефективність та економію часу під час розробки.
  • Симуляція рідин, диму та вогню: Houdini пропонує високоякісні техніки симуляції рідин, диму та вогню, які допомагають створити реалістичні ефекти.
  • Ефекти руйнування: Houdini дозволяє розробникам створювати деталізовані ефекти руйнування, такі як розбивання об'єктів, падіння будівель або вибухи, з використанням різних технік, таких як RBD (Rigid Body Dynamics) та FEM (Finite Element Method).
  • Система частинок: Houdini надає можливість створювати складні ефекти частинок для різних візуальних ефектів, таких як іскри, дим, вогонь або магічні ефекти. Це дозволяє створювати динамічні та привабливі візуальні ефекти..
  • Відтворення природних явищ: За допомогою Houdini розробники можуть відтворювати природні явища, такі як погода, туман, сніг, блискавки та водоспади, що додають глибини та реалізму до ігрового середовища.
  • Оптимізація візуальних ефектів: Houdini дозволяє оптимізувати візуальні ефекти, зменшуючи вимоги до обчислювальної потужності без зменшення якості. Це особливо важливо для ігор, які працюють на мобільних пристроях або пристроях з обмеженими ресурсами.

Інтеграція з ігровими двигунами: Houdini має плагіни та інструменти для інтеграції з популярними ігровими двигунами, такими як Unity та Unreal Engine. Це спрощує процес імпорту та експорту візуальних ефектів між різними програмами.

Взагалі використання Houdini в ігровій розробці тільки набуває популярності. Цей інструмент рахується доволі важким для вивчення, тому для нього ще створено мало контенту який можна використати в ігровій розробці. В подальшому я буду  розвивати свій інструментарій використання Houdini в різноманітних областях візуальних ефектів для ігор, і розкривати його потенціал на повну для того, щоб прискорити процес розробки візуальних ефектів та створити більш деталізовані, реалістичні та інтерактивні ігрові сцені та візуальні ефекти.