Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2021

Розмір шрифту: 
МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ РЕСУРСІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Олександр Ковалевський

Остання редакція: 12-05-2021

Тези доповіді


Теорія - це коли все відомо, але нічого не працює. Практика - це коли все працює, але ніхто не знає чому. Ми ж об'єднуємо теорію і практику: нічого не працює ... і ніхто не знає чому! - Альберт Ейнштейн

Для реалізації завдання була проаналізована інформація про систему доповненої реальності (AR). Її потенціал дуже великий, вона дозволяє інтегрувати віртуальні об’єкти у реальне середовище. А це і є нашою ціллю.

Мова програмування яка використовується у даній розробці – мова програмування високого рівня C#. Такий вибір був зроблений через те, що він найкраще працює з Unity та ассетами з загальної бібліотеки. До того ж, в інтернеті можна знайти дуже велику кількість відеоуроків з доповненої реальності та обраною мовою програмування.

Платформа для розробки додатку – Андроід. Тому для початку розробки, а в подальшому і компілювання проекту за допомогою Unity, використовується Android SDK.

Для доповненої реальності було взято ассет Vuforia з бібліотеки ассетів Unity. Він має великий потенціал до відстеження таргетів, на які буде відображено 3D об’єкт.