Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2021

Розмір шрифту: 
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ КЛІЄНТАМ ГОТЕЛЮ
Валерія Сергіївна Киба

Остання редакція: 26-04-2021

Тези доповіді


Поліпшення сервісу в готелі, перетворення тих, хто заїхав вперше, в постійних гостей - це серйозні проблеми, з якими стикається будь-який власник готелю. Мобільний додаток для готелю - спосіб швидко вирішити ці завдання. Запровадивши його, задовольнятимуться основні потреби клієнтів.

Отже, мета створення та впровадження програмного забезпечення полягає в підвищенні якості обслуговування готелю та задоволенні потреб гостей.

Тому додаток повинен забезпечувати виконання таких функцій:

⦁ бронювання номеру;

⦁ перехід в соціальну мережу готелю;

⦁ перегляд карти готелю;

⦁ бронювання столику в ресторані;

⦁ перегляд вечірніх шоу-програм;

⦁ замовлення обслуговування номеру.

Для розробки інтерфейсу користувача був обраний фреймворк React Native.

Розроблювальний додаток дає змогу збільшити обсяг замовлень обслуговування в номер,  поспілкуватися з іншими гостями в соціальній мережі готелю, зручно і швидко забронювати номер та столик в ресторані, залучити нових клієнтів і збільшити прибуток. І це ще не всі переваги, які надає додаток для готелю і його клієнтів.