Інтернет-конференції НУБіП України, ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ '2020

Розмір шрифту: 
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ ШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ВИКОРИСТАННЯМ ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЙ
Анна Станіславівна Костенко

Остання редакція: 28-04-2020

Тези доповіді


На сьогоднішній день сайт школи відіграє значну роль. Він стає кроком до відкритості навчального процесу, що сприяє приверненню уваги громадськості, батьків до питань реалізації освітньої політики школи, стає візитною картою школи.

Для комфортної роботи з сайтом та захисту від несанкціонованого внесення інформації, сайт розділений на два модуля: перший відповідає за адміністративний доступ – для керування інформацією на сайті; другий модуль – для відображення цієї інформації на сайті.

Оскільки, при роботі з модулем адміністрування можуть виникнути складнощі, доцільним буде сформувати інструкцію адміністратору сайту.

Після входу в особистий кабінет адміністратора – відображаються складові сайту, які потрібно редагувати (рис.1), а саме:

1)      «Головний слайдер»;

2)      «Статті»;

3)      «Теги»;

4)      «Відгуки»;

5)      «Історії»;

6)      «Команда»;

7)      «Посади».

Спочатку йде «Головний слайдер» – це фото школи, які знаходяться зверху сайту. На фото написані фрази про школу, які також додаються при створенні. Далі всі фотографії на сайті почергово змінюються.

Далі йде вся інформація про статті – новини на сайті. Тут відображаються вже створені статті. Адміністратор можемо їх видалити, редагувати, або додати нову статтю. Якщо адміністратор хоче додати нову статтю, натискає кнопку «Додати», і відкривається нове вікно (рис.2) з такими даними:

1)      «Заголовок»;

2)      «Короткий опис»;

3)      «Теги»;

4)      «Детальна інформація».

Після чого потрібно додати головне фото, яке буде відображатись на головній сторінці, та можна додати інші фото, які будуть як галерея. Також є змога прикріплювати файли, якщо потрібно.

Далі йдуть теги – вони потрібні для швидкого пошуку новини. На сторінці з новинами, натискаєте на потрібний тег і інформація фільтрується, залишаючи лише новини по цьому тегу. Адміністратор може додати новий тег, або змінити чи видалити наявний тег.

Переходимо до створення відгуків. Тут можна додавати різні відгуки про школу, вчителів чи іншу цікаву інформацію. Це додає відкритості та прозорості школі.

Щоб створити новий відгук, натискаємо кнопку «Додати». Відкривається нове вікно, де знаходиться така інформація :

1)      «Ім'я автора»;

2)      «Відношення» (ким він приходится школі);

3)      «Відгук»;

4)      «Фото автора».

Для додавання інформації про історію школи адміністратор переходить на вкладку «Історії». Тут він пише спочатку заголовок, описує, що саме відбувалось, та додає фото цієї події.

Переходимо далі до команди школи – працівників. На сайті вони відображаються від директора, потім адміністрація школи, а потім вчителі. Адміністратор може редгувати інформацію по кожній людині.

При додаванні нового працівника відкривається нове вікно з такими полями:

1)      «Прізвище»;

2)      «Ім'я»;

3)      «По-батькові»;

4)     «Виберіть посаду» (директор, адміністрація, вчителі, в залежності від обраної посади, даного працівника буде розміщено під потрібною категорією на сайті школи);

5)      «Опис»;

6)      «Фото».

Також адміністратор може додавати нові посади, які потім при створенні будуть відображатися на сайті окремим блоком. Вже існуючу посаду можна редагувати.

Отже, після виконання наведених вище дій, інформація відобразиться на сторінках сайту, де користувач зможе її переглянути