Остання редакція: 23-03-2018
Тези доповіді
УДК 004.9
СиСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНТЕНТОМ САЙТУ ФАКУЛЬТЕТУ В РОЗРІЗІ НАУКОВОЇ РОБОТИ
Понько А.О., Ясенова І.С.
Системи управління Web-контентом розробляються для генерації контенту всередині порталів (рис. 1), які мають ті самі проблеми (динамічне збирання, кешування контенту, його безпека тощо), що й інші різновиди Web-застосувань. Цінність контенту визначає його привабливість для споживача. Інтеграція контенту робить портали привабливими, а інтеграція застосувань — корисними. Оскільки користувачі все частіше схиляються до виконання на порталі щораз більшої кількості застосувань, то застосування ці, зокрема ECM, вимушені виконуватися на самому порталі. Адміністративна панель CMS-системи управління Web-сайтом дає змогу змінювати або додавати нову інформацію для різних мовних версій сайта. Зміни на сайті відображаються відразу після внесення і збереження.
Рис. 1. Призначення (а) та стандартна верстка (б) CMS
Сайт факультету - це інтернет-ресурс, метою якого є інформування абітурієнтів, студентів, викладачів, працівників університету та всіх зацікавлених про історію та діяльність факультету, викладацький склад, наукову робота, учбовий процес тощо. Таким чином, актуальність створення сайту полягає у підтримці процесу інформатизації факультету, що б забезпечило б відкритість діяльності факультету, висвітлення її діяльності та формування її позитивного іміджу.
Мета роботи - створення сайту факультету, розробка його структури та контенту.
Для реалізації мети поставлені наступні задачі:
- аналіз методів та засобів розробки сайту
- створення структури сайту;
- створення дизайну сайту;
створення готового Web-сайту та наповнення його матеріалами.
Планування веб-сайту:
На етапі планування, перш за все, слід визначити призначення майбутнього сайту. На етапі планування можна виділити наступні задачі:
- фіксація цілей і завдання сайту;
- максимально детальний опис майбутньої аудиторії;
- визначення того, що ми чекаємо від відвідувачів сайту;
- аналіз сайтів;
- планування того, чим наш майбутній сайт буде відрізнятися від
інших;
- вибір сервісів та функцій;
- аналіз структури майбутнього сайту;
- планування наповнення для основних сторінок / розділів;
- створення візуального плану ключових сторінок;
- оцінка зручністі використання сайту користувачем;
- планування способу отримання зворотного зв'язку;
- оцінка перспективи розвитку сайту
Рис. 2. Основні задачі модуля (а) та моделі управління контентом (б)
Головним завданням модуля управління контентом (рис. 2, а) є формування, ротація бази даних і забезпечення доступу до неї; формування оперативних і ретроспективних БД; персоналізація роботи користувачів, збереження персональних запитів користувачів і джерел, ведення статистики роботи; забезпечення пошуку в базі даних; генерація вихідних форм; інформаційна взаємодія з іншими базами даних. На рис. 4, б подано класифікацію основних моделей управління контентом.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Дунаев В. HTML, скрипты и стили / В. В. Дунаев – С–П.: БХВ- Петербург, 2011. - 816 с.
2. Кисленко Н. HTML. Самое необходимое / Н. П. Кисленко - С–П.: БХВ- Петербург, 2008. - 352 с.
3. Хейз Д. Освой самостоятельно HTML и XHTML / Д. Хейз – С-П.: Вильямс, 2003. - 224 с.