Інтернет-конференції НУБіП України, Теоретичні та прикладні аспекти розробки комп’ютерних систем '2018

Розмір шрифту: 
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНТЕНТОМ САЙТУ ФАКУЛЬТЕТУ В РОЗРІЗІ НАУКОВОЇ РОБОТИ
Андрій Олександрович Понько

Остання редакція: 23-03-2018

Тези доповіді


УДК 004.9

 

СиСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНТЕНТОМ САЙТУ ФАКУЛЬТЕТУ В РОЗРІЗІ НАУКОВОЇ РОБОТИ

 

Понько А.О., Ясенова І.С.

Системи управління Web-контентом розробляються для генерації контенту всередині порталів (рис. 1), які мають ті самі проблеми (динамічне збирання, кешування контенту, його безпека тощо), що й інші різновиди Web-застосувань. Цінність контенту визначає його привабливість для споживача. Інтеграція контенту робить портали привабливими, а інтеграція застосувань — корисними. Оскільки користувачі все частіше схиляються до виконання на порталі щораз більшої кількості застосувань, то застосування ці, зокрема ECM, вимушені виконуватися на самому порталі. Адміністративна панель CMS-системи управління Web-сайтом дає змогу змінювати або додавати нову інформацію для різних мовних версій сайта. Зміни на сайті відображаються відразу після внесення і збереження.

 

Рис. 1. Призначення (а) та стандартна верстка (б) CMS

Сайт факультету - це інтернет-ресурс, метою якого є інформування абітурієнтів, студентів, викладачів, працівників університету та всіх зацікавлених про історію та діяльність факультету, викладацький склад, наукову робота, учбовий процес тощо. Таким чином, актуальність створення сайту полягає у підтримці процесу інформатизації факультету, що б забезпечило б відкритість діяльності факультету, висвітлення її діяльності та формування її позитивного іміджу.

Мета роботи - створення сайту факультету, розробка його структури та контенту.

Для реалізації мети поставлені наступні задачі:

- аналіз методів та засобів розробки сайту

- створення структури сайту;

- створення дизайну сайту;

створення готового Web-сайту та наповнення його матеріалами.

Планування веб-сайту:

На етапі планування, перш за все, слід визначити призначення майбутнього сайту. На етапі планування можна виділити наступні задачі:

- фіксація цілей і завдання сайту;

- максимально детальний опис майбутньої аудиторії;

- визначення того, що ми чекаємо від відвідувачів сайту;

- аналіз сайтів;

- планування того, чим наш майбутній сайт буде відрізнятися від

інших;

- вибір сервісів та функцій;

- аналіз структури майбутнього сайту;

- планування наповнення для основних сторінок / розділів;

- створення візуального плану ключових сторінок;

- оцінка зручністі використання сайту користувачем;

- планування способу отримання зворотного зв'язку;

- оцінка перспективи розвитку сайту

 

 

Рис. 2. Основні задачі модуля (а) та моделі управління контентом (б)

 

Головним завданням модуля управління контентом (рис. 2, а) є формування, ротація бази даних і забезпечення доступу до неї; формування оперативних і ретроспективних БД; персоналізація роботи користувачів, збереження персональних запитів користувачів і джерел, ведення статистики роботи; забезпечення пошуку в базі даних; генерація вихідних форм; інформаційна взаємодія з іншими базами даних. На рис. 4, б подано класифікацію основних моделей управління контентом.

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

1. Дунаев В. HTML, скрипты и стили / В. В. Дунаев – С–П.: БХВ- Петербург, 2011. - 816 с.

2. Кисленко Н. HTML. Самое необходимое / Н. П. Кисленко - С–П.: БХВ- Петербург, 2008. - 352 с.

3. Хейз Д. Освой самостоятельно HTML и XHTML / Д. Хейз – С-П.: Вильямс, 2003. - 224 с.