Інтернет-конференції НУБіП України, XIV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЕКОНОМІКА, ТЕХНІКА, ОСВІТА»

Розмір шрифту: 
РОЗРОБКА МЕРЕЖНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ ІТ-ВІДДІЛУ НА БАЗІ SERVICE DESK
Дмитро Романович Балабан

Остання редакція: 25-10-2023

Тези доповіді


ІТ-менеджмент починається з Service Desk, яке має визначальне результативне значення для досягнення успішних результатів. Важливо повністю організувати управління послугами, що включає оптимізацію організаційної структури сервісного департаменту, вибір найліпшого методу управління, впровадження ефективних регламентів і процесів, а також автоматизацію виконання рутинних операцій. Основою для розробки служби Service Desk є Бібліотека ITIL (IT Infrastructure Library). Бібліотека ITIL створювалася для систематичного і послідовного поширення передового досвіду по управлінню ІТ-послугами. Цей підхід ґрунтується на якості послуг і розробці ефективних і раціональних процесів.