Інтернет-конференції НУБіП України, X МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЕКОНОМІКА, ТЕХНІКА, ОСВІТА»

Розмір шрифту: 
АНАЛІЗ ЛЕЙБЛІВ МУЗИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ ТА ЇХ ПРОБЛЕМАТИКА
Світлана Олександрівна Хандожинська

Остання редакція: 12-11-2019

Тези доповіді


1. Роль лейблів полягає в тому, щоб виховувати, просувати і поширювати музику у всьому світі.

2. На «Велику трійку» музичної індустрії Universal Music Group, Sony Music і Warner Music Group припадає понад 80 відсотків доходів від потокової передачі музики станом на 2017 рік.

3. Станом на 2017 рік доходи від потоків музики від незалежних музичних лейблів в США перевищили 3 ​​мільярди доларів США.

4. Проблема просування артистів лейблів і пошуку способів підвищення оплати за їх роботу в епоху зростаючої цифрової індустрії.

5. Класична структура записуючої сторони не може бути витримана у 21 столітті.

6. Нові можливості для бізнесу, особливо у сфері цифрового розповсюдження та використання розваг, ймовірно, займуть центральний етап, оскільки інтернет-прогрес триває.