Остання редакція: 06-11-2019
Тези доповіді
Задачею дипломного проекту є розробка програмного застосування мережевого спілкування, призначеного для використання у навчальних закладах, або у мережі з метою забезпечення спілкування учнями, дорослими або студентами.
Програмне застосування являє собою чат, розрахованою на застосування клієнт-сервера з можливістю отримання додаткової інформації для користувача.
Робота чата: починається з моменту вводу даних користувача (ім’я, номер ip-адреси) та натиском кнопки «Підключитись».
Клієнт-сервер має загальний блок, де відбувається листування смс-повідомлень. Задачею користувача є підключення до сервера та обміну інформації з іншими користувачами, або дізнатись інформацію, яка його цікавить у спеціальному меню. Завершення програми відбувається після натискання кнопки «відключитись», або закриття програми.
Для реалізації взаємодії користувача з клієнт-серверної технології передбачається використання вільної бібліотеки API-Network.
Для запуску сервера чат-листування планується використовувати наступне обладнання: персональний комп’ютер з процесором не нижче IntelCorei3-U3000, об’ємом оперативної пам’яті не менше 4 Гб (DDR4) та відеоадаптером з характеристиками не нижче ніж IntelHDGraphics 510.
Для запуску клієнт чата планується використовувати наступне обладнання: персональний комп’ютер з процесором не нижче IntelCorei3, об’ємом оперативної пам’яті не менше 1 Гб (DDR3) та відеоадаптером з характеристиками не нижче ніж NVidiaGeForce 8300.
Основу програми складає робочий цикл, що є типовим для комп’ютерних ігор, які реалізуються класичними мовами програмування (C++, C#). Суть робочого циклу полягає в тому, що його тіло виконується з максимально можливою в даний момент частотою операційної системи, але на кожному кроці відбувається аналіз стану таймера програми: якщо лічильник таймера набув фінального значення, ініціюється та чи інша операція (залежно від поточного глобального стану програми); в іншому випадку робочий цикл триває вхолосту. Блок-схема клієнта продемонстрована на рис. 1, а сервера – на рис. 2.