Остання редакція: 19-11-2024
Тези доповіді
Зростання кількості компаній, де працівники працюють дистанційно створює для них нові виклики для забезпечення ефективної комунікації та підтримки добробуту працівників в цифровому просторі. Одним із важливих аспектів для керівників компаній є розуміння емоційного стану співробітників, їх уваги та залученості під час віддаленої або гібридної роботи. Здатність виявляти та розуміти емоційний стан співробітників у цифровому середовищі стає критично важливою для забезпечення ефективної роботи команд та підтримки позитивного психологічного клімату в компанії. Дана робота присвячена дослідженню та аналізу функціональних можливостей хмарних сервісів на основі штучного інтелекту (ШІ) для моніторингу та аналізу емоційного стану працівників під час онлайн комунікації та взаємодії. Визначено функціональні можливості: (1) тип даних, що аналізуються; (2) доступність; (3) інтеграція; (4) конфіденційність; (5) масштабованість; (6) зворотний зв’язок. Проаналізовано хмарні сервіси на основі ШІ, такі як MorphCast AI, iMotions Online, Affectiva, FaceReader та Kairos. Застосування таких хмарних сервісів на основі ШІ в компаніях сприятиме підвищенню ефективності онлайн комунікації в умовах дистанційної або гібридної роботи.