Розмір шрифту:
ФАХОВІ ЦИФРОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, ЗАЛУЧЕННЯ ІСНУЮЧИХ ВЕБ-СИСТЕМ У ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА З АГРОНОМІЇ
Остання редакція: 11-05-2021
Тези доповіді
Розглянуто поняття фахова цифрова компетентність для молодших бакалаврів спеціальності 201 «Агрономія», кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст», наведено поняття фахової компетентності. Розглянуто складові поняття фахова компетентність. Уточнено поняття цифрова компетентність для молодших спеціалістів з агрономії. Проведений аналіз зв’язку існуючих веб систем і освітньо-професійних програм, показана відповідність і доля представлення в освітньому процесі підготовки за спеціальністю «Агрономія» кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст». Продемонстрований щільний зв’язок між існуючими фаховими цифровими технологіями і освітніми програмами. Розглянуто напрямки аграрного виробництва, що можуть бути реалізовані наборами цифрових інструментів. Показаний зв’язок фахових складових освітньо-професійної програми підготовки молодшого бакалавра з «Агрономії» і елементів електронної системи SoftFarm у розрізі фахових цифрових технологій. Представлений зв’язок може бути використаний для зміни освітніх інструментів і впровадження в освітній процес елементів сучасних фахових цифрових технологій на основі існуючої освітньо-професійної програми залучаючи у освітні дисципліни елементи цифрової освіти і набуття здобувачами фахових цифрових компетентностей. Аналіз зв’язку показав, що впровадження в освітній процес фахових цифрових технологій в більшості потребує зміни освітнього інструменту, залучення у освітній процес використання сучасних цифрових пристроїв, не обмежуючись лише персональним комп’ютером. Також існує нагальна потреба у залучення в освітній процес викладацького складу, що володіє необхідним рівнем використання сучасних технічних пристроїв і має досвід роботи з веб-системами аграрного профілю.
Ключові слова
компетентність, агрономія, молодший спеціаліст, веб-система, фахові цифрові технології, фахова цифрова компетентність, освітньо-професійна програма