Інтернет-конференції НУБіП України, ГЛОБАЛЬНІ ТА РЕГІОНАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВІ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННІ ’2021

Розмір шрифту: 
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Максим Володимирович Мокрієв

Остання редакція: 25-05-2021

Тези доповіді


Технології дистанційного навчання, про які всі говорили багато років, несподівано для всіх виявилися дуже актуальними у останній рік. Причиною цьому стала пандемія COVID-19, яка закрила на карантині значні маси народу. І учням та студентам довелося використовувати дистанційне електронне навчання для подальшого набуття знань. І хоча використання технологій електронного навчання дає викладачу додаткові можливості для якісної передачі знань до студентів, проте, і роль викладача також зазнає певної трансформації. Підготовка економічних спеціальностей належить до придатних до дистанційного навчання з розумінням певних особливостей, до яких викладачі повинні бути готові. В статті розглядаються питання таких особливостей.

Ключові слова


електронне навчання; дистанційне навчання; економічні спеціальності; структура електронного курсу