Остання редакція: 03-06-2019
Тези доповіді
Об'єктом дослідження є ринок електронної комерції. Розвиток електронної комерції дозволяє вести бізнес в глобальному масштабі, пропонувати товари і послуги підприємствам, незалежно від просторових і часових обмежень, знижувати витрати на проведення та обслуговування операцій, що, відповідно, дозволяє знизити ціни і отримати лідерство на світовому ринку. Однією з проблемних питань є виявлення тенденцій, що існували на зовнішніх ринках, які зараз існують в Україні, і, отже, який досвід може зайняти для більш активного впровадження сфери електронної комерції у всіх сферах економічної діяльності. Проведено аналіз підходів до визначення поняття «електронна комерція», визначено стан електронного регулювання нормативно-правової бази як в усьому світі, так і в країні. Визначено, що на основі взаємодії суб'єктів господарювання в Інтернет-середовищі можна розрізняти різні види електронної комерції, основними учасниками яких є споживачі, бізнес і держава. Статистичний аналіз стану розвитку електронної комерції в світі показав, що сьогодні ця сфера швидко нарощує свої обсяги. Світовими лідерами, безумовно, є країни з найвищим рівнем впровадження інформаційних технологій у всіх сферах діяльності, однак Україна стала лідером в Європі в розвитку динаміки електронної комерції. Доведено, що Україна має потенціал для розширення впливу компаній електронної комерції, оскільки 35% населення все ще не користується Інтернетом, а велика кількість користувачів надає перевагу іноземним послугам через ненадійність національних підприємств та недосконалість законодавства. рамки. Крім того, українські компанії в основному базуються на моделі «бізнес-споживач», що дозволяє іншим підприємствам зайняти ті сегменти ринку, які взагалі не пропонуються через послуги електронної комерції.