Інтернет-конференції НУБіП України, ГЛОБАЛЬНІ ТА РЕГІОНАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВІ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННІ ’2019

Розмір шрифту: 
РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
Олександр Шелест

Остання редакція: 05-06-2019

Тези доповіді


Перевірка та підготовка даних для подальшого аналізу являється необхідноюскладовою у Doors Consulting та ТОВ Комунікаційний Альянс, що в свою чергу займаютьсямоніторингом зовнішньої реклами в Україні. На теперішній час компанії виконують збіррізної інформації по зовнішній рекламі. В кінцевому результаті уся набута інформаціяперетікає у дані та по конкретному ідентифікатору об’єднується в один масив даних дляподальшого аналізу та побудови звітів.Аналізуючи вихідні дані та звіти зустрічаються некоректність та невідповідність, щоб цьогоуникнути саме і необхідна перевірка та підготовка даних.

Ключові слова


OLAP; Outdoor

Повний текст: PDF