Остання редакція: 17-09-2018
Тези доповіді
Анотація: Предмет дослідження охоплює теоретичні питання розвитку соціальної відповідальності аграрного бізнесу. У статті розглянуто роль корпоративної соціальної відповідальності в бізнес структурах. Здійснено аналіз розуміння даної категорії в сучасному бізнесі. Розглянуто особливості впровадження корпоративної соціальної відповідальності в практику господарювання однієї із світових компаній аграрного сектору.
Об’єктом дослідження є процеси активізації корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів аграрного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні аспекти формування і функціонування корпоративної соціальної відповідальності як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємств аграрного сектору.
Результати роботи: проведено ґрунтовний аналіз сучасного стану запровадження соціальної відповідальності підприємницької діяльності та висвітлення подальших перспектив її розвитку в специфіці аграрного бізнесу.
Галузь застосування результатів: навчальний процес у вищій освіті, проведення подальших прикладних економічних досліджень.
Висновки: процес запровадження соціальної відповідальності та ефективного використання економічного ,соціального та екологічного ефекту від її дії в умовах ринкових трансформацій має будуватися на принципах активної політики підприємства спрямованої на активне залучення СВБ у свою діяльність на всіх етапах життєдіяльності компанії; наукового обґрунтування запровадження соціальної відповідальності, формування та висвітлення соціальних звітів; розробку заходів щодо покращення репутації; удосконалення системи оплати праці, соціального захисту працівників сільського господарства; формування механізму соціального партнерства, тощо.
Ключові слова: соціальна відповідальність, конкурентоспроможність, КСВ, прибуток, репутація, соціальний статус, соціальний звіт.